Kategorie

Informace

FAQ


Jak začít nakupovat?

Nejprve je třeba provést registraci na našem e-shopu. Podmínkou je uvedení vašeho IČO. Jakmile registraci potvrdíme, můžete u nás začít nakupovat a zobrazí se vám ceny zboží. V případě, že nejste podnikatelem, můžete naše zboží zakoupit u některého z našich partnerů.

Jak mohu zaplatit?
V současné chvíli umožňujeme platbu na dobírku, platbu na zálohou fakturu a pro naše spolehlivé zákazníky i platbu se splatností. Více informací ZDE.

Jakým způsobem a jak rychle zboží expedujete?
Nemáme limit pro minimální objednávku ani pro minimální měsíční odběr. Výše objednávky ovlivňuje pouze cenu za dopravu. Více ZDE.

Jaká je záruka na vaše zboží?
Poskytujeme nadstandardní záruku 12 měsíců na náhradní díly vyjma baterií, kde je záruka 6 měsíců. Na příslušenství pak poskytujeme záruku 24 měsíců.

Jak řešíte zákaznické reklamace?
Naše reklamační oddělení zpracovává reklamace v co nejkratším termínu – nejpozději v zákonné lhůtě 30 dní. V případě uznané reklamace ihned vystavíme dobropis nebo umožníme zápočet na následující fakturu. Více ZDE.

Jak pečujete o vaše zákazníky a na koho se případně mohu obrátit?
V případě, že budete potřebovat pomoci, kontaktujte nás na podpora@nasedily.cz.
Na pravidelné bázi posíláme firemní newsletter se slevami a novinkami.