Kategorie

Informace

Jak to funguje?

    nasedily.png


Proč se mi nezobrazují ceny?

 

Pro nákup na našem velkoobchodním eshopu musíte mít registraci, kterou musí schválit naše obchodní oddělení. Podmínkou je IČO. Je to z důvodu, aby koncový zákazník neviděl velkoobchodní ceny jednotlivých produktů.

  

Jakým způsobem mohu platit?

 

Nabízíme několik způsobů plateb:

 

- platba na dobírku

- platba na splatnost 7 dnů (platí pro objednávky do 15000,- Kč bez DPH)

- platba na splatnost 30 dnů (platí pro objednávky od 15000 do 100000,- Kč bez DPH)

- Platba bankovním převodem (pošleme Vám zálohovou fakturu)

 

Záruka

 

Náhradní díly - 12 měsíců

Baterie - 6 měsíců

Příslušenství - 12 měsíců

Mobilní telefony - 12-24 měsíců

 

Reklamace

 

Reklamace řešíme formou vrácení peněz, nebo výměnou kus za kus. V případě, že toto zboží nemáme skladem, vystavujeme opravný daňový doklad, který můžete uplatnit na nákup jiného druhu zboží. Pro uplatnění reklamace je zapotřebí vyplnit reklamační formulář, který naleznete zde: Reklamační formulář 

 

Mohu si zboží vyzvednout u Vás na pobočce?

 

Osobní odběr jsme z logistických důvodů zrušili. Zboží pouze zasíláme.

 

Kolik poboček máte?

 

Máme celkem 3 pobočky. V Číně je hlavní pobočka pro nákup zboží. Na Ukrajině máme pobočku určenou pro mezinárodní trading. V ČR máme pobočku pro lokální prodej.

 

Kolik máte zaměstnanců?

 

Celkem máme 70 zaměstnanců ve všech našich pobočkách.

    

Kdo jsou Vaši zákaznící?

 

Našimi největšími zákazníky je CZC, Alza, Mall, Mobil Pohotovost, Dobre Mobily aj.

 

Přejeme Vám příjemný nákup.

 

Máte jiný dotaz? Kontaktujte nás