Náhradní Genuine LCD panel (Service Pack) s dotykovou vrstvou s rámečkem...
Náhradní Genuine LCD panel (Service Pack) s dotykovou vrstvou s rámečkem...
Náhradní Genuine LCD panel (Service Pack) s dotykovou vrstvou s rámečkem...
Náhradní Genuine LCD panel (Service Pack) s dotykovou vrstvou s rámečkem...
Náhradní Genuine LCD panel (Service Pack) s dotykovou vrstvou s rámečkem...
Náhradní Genuine LCD panel (Service Pack) s dotykovou vrstvou s rámečkem...
Mimořádně odolné tvrzené ochranné sklo (tvrdost 9H, síla materiálu...
Mimořádně odolné tvrzené ochranné sklo (tvrdost 9H, síla materiálu...
Mimořádně odolné tvrzené ochranné sklo (tvrdost 9H, síla materiálu...
Mimořádně odolné tvrzené ochranné sklo (tvrdost 9H, síla materiálu...
Mimořádně odolné tvrzené ochranné sklo (tvrdost 9H, síla materiálu...
Mimořádně odolné tvrzené ochranné sklo (tvrdost 9H, síla materiálu...
Mimořádně odolné tvrzené ochranné sklo (tvrdost 9H, síla materiálu...
Náhradní LCD panel s dotykovou vrstvou bez rámečku v OEM kvalitě pro...
Pokud budete muset reklamovat zboží, prosíme, postupujte podle níže uvedených postupů.
Ušetříte tak celkovou dobu vyřízení reklamace.
Reklamaci jsme povinni vyřídit nejpozději do 30 dní, ale vždy se snažíme o vyřízení v co nejkratší době.
1) Stáhněte a vyplňte reklamační formulář
2) Vyplňte minimálně údaje označené hvězdičkou.
3) Zabalte zboží do balíku a pošlete na adresu:
Wi Technology s.r.o.
Reklamační oddělení
Průmyslová 1472/11
Praha 15
102 00
Záruka na veškerá příslušenství je 24 měsíců.
Záruka na náhradní díly mimo baterií je 12 měsíců.
Záruka na baterie je 6 měsíců.
Náhradní díly jsou označeny našimi štítky, pokud na reklamovaném zboží nebude náš štítek vyhrazujeme si právo takovouto reklamaci zamítnout.
Pokud je zařízení chráněno heslem, gestem nebo je na něm aktivována služba zabezpečující zcizení (anti-theft), je povinnosti odesílatele takovéto zařízení zkontrolovat a výše uvedená zabezpečení deaktivovat. Bez plného přístupu k zařízení není možné provést jeho diagnostiku. Pokud dojde k poslání takto zablokovaného zařízení, bude odesílateli účtován poplatek za manipulaci a náklady za expediční služby.
V případě dotazů neváhejte kontaktovat Andreu Doušovou(andrea.dousova@nasedily.cz)