Náhradní silikonový řemínek pro chytrý náramek Xiaomi Mi Band 3 / 4...
Náhradní originální LCD panel (Service Pack) s dotykovou vrstvou s...
Náhradní originální LCD panel (Service Pack) s dotykovou vrstvou s...
Náhradní originální LCD panel (Service Pack) s dotykovou vrstvou s...
Náhradní originální LCD panel (Service Pack) s dotykovou vrstvou, s...
Náhradní originální LCD panel (Service Pack) s dotykovou vrstvou, s...
Náhradní originální LCD panel (Service Pack) s dotykovou vrstvou s...
Před osazením otestujte! Pokud není díl měněn v autorizovaném servisu...
Náhradní originální zadní panel (Service Pack) pro telefon značky Huawei.
Náhradní originální zadní panel (Service Pack) pro telefon značky Huawei.
Náhradní originální LCD panel (Service Pack) s dotykovou vrstvou s...
Náhradní originální LCD panel (Genuine) s dotykovou vrstvou pro telefon...
Náhradní originální LCD panel (Genuine) s dotykovou vrstvou pro telefon...
Náhradní originální zadní panel (Service Pack) pro telefon značky Samsung.
Náhradní originální zadní panel (Service Pack) pro telefon značky Samsung.
Náhradní originální zadní panel (Service Pack) pro telefon značky Samsung.
Náhradní originální zadní panel (Service Pack) pro telefon značky Samsung.
Náhradní originální zadní panel (Service Pack) pro telefon značky Samsung.
Náhradní originální LCD panel (Service Pack) s dotykovou vrstvou s...
Pokud budete muset reklamovat zboží, prosíme, postupujte podle níže uvedených postupů.
Ušetříte tak celkovou dobu vyřízení reklamace.
Reklamaci jsme povinni vyřídit nejpozději do 30 dní, ale vždy se snažíme o vyřízení v co nejkratší době.
1) Stáhněte a vyplňte reklamační formulář
2) Vyplňte minimálně údaje označené hvězdičkou.
3) Zabalte zboží do balíku a pošlete na adresu:
Wi Technology s.r.o.
Reklamační oddělení
Průmyslová 1472/11
Praha 15
102 00
Záruka na veškeré mobilní telefony a příslušenství je 24 měsíců.
Záruka na náhradní díly mimo baterií je 12 měsíců.
Záruka na baterie je 6 měsíců.
Náhradní díly jsou označeny našimi štítky, pokud na reklamovaném zboží nebude náš štítek vyhrazujeme si právo takovouto reklamaci zamítnout.
Pokud je zařízení chráněno heslem, gestem nebo je na něm aktivována služba zabezpečující zcizení (anti-theft), je povinnosti odesílatele takovéto zařízení zkontrolovat a výše uvedená zabezpečení deaktivovat. Bez plného přístupu k zařízení není možné provést jeho diagnostiku. Pokud dojde k poslání takto zablokovaného zařízení, bude odesílateli účtován poplatek za manipulaci a náklady za expediční služby.
V případě dotazů neváhejte kontaktovat Andreu Doušovou(andrea.dousova@nasedily.cz)