Kategorie

Informace

Pokud budete muset reklamovat zboží, prosíme, postupujte podle níže uvedených postupů.

Ušetříte tak celkovou dobu vyřízení reklamace.

Reklamaci jsme povinni vyřídit nejpozději do 30 dní, ale vždy se snažíme o vyřízení v co nejkratší době.

 

1) Stáhněte a vyplňte reklamační formulář 

2) Vyplňte minimálně údaje označené hvězdičkou.

  • Pokud nevíte číslo faktury, bude nám stačit kód objednávky k danému zboží.
  • Prosíme o co nejpřesnější popis vady, pokud je to vhodné, tak udělat fotodokumentaci, nebo natočit video.
  • Pokud posíláte více kusů stejného modelu, přidejte popis vady i jednotlivým položkám.
  • Pokud výrobek obsahuje výrobní číslo (např. mobilní telefony), uvádějte jej v reklamačním protokolu.

3) Zabalte zboží do balíku a pošlete na adresu:

Paybill s.r.o.
Reklamační oddělení
Průmyslová 1472/11
Praha 15
102 00

  • Po obdržení zásilky reklamační oddělení provede kontrolu zaslaného zboží s reklamačním protokolem. Pokud některé údaje nesouhlasí, bude Vás kontaktovat pro doplnění údajů. Pokud se nepodaří údaje doplnit, bude reklamace zamítnuta.
  • Podle typu reklamovaných položek řešíme reklamace opravou nebo dobropisem:
    • Mobilní telefony – oprava a zaslání zpět na uvedenou adresu. Dopravu hradíme my.
    • Náhradní díly a příslušenství – dobropis (peníze zašleme na Váš účet, nebo započteme s následující objednávkou). 

Záruka na veškeré mobilní telefony a příslušenství je 24 měsíců.

Záruka na náhradní díly mimo baterií je 12 měsíců.

Záruka na baterie je 6 měsíců.


Náhradní díly jsou označeny našimi štítky, pokud na reklamovaném zboží nebude náš štítek vyhrazujeme si právo takovouto reklamaci zamítnout.

Pokud je zařízení chráněno heslem, gestem nebo je na něm aktivována služba zabezpečující zcizení (anti-theft), je povinnosti odesílatele takovéto zařízení zkontrolovat a výše uvedená zabezpečení deaktivovat. Bez plného přístupu k zařízení není možné provést jeho diagnostiku. Pokud dojde k poslání takto zablokovaného zařízení, bude odesílateli účtován poplatek za manipulaci a náklady za expediční služby.


V případě dotazů neváhejte kontaktovat Ing. Petru Zahrádkovou (petra.zahradkova@nasedily.cz)

Kompletní záruční a reklamační řád.